O mafua'aga ua suia ai moli auala masani a moli auala masani.

E pei ona tatou iloa uma, o moli auala o se vaega taua o moli o le taulaga.I aso ua mavae, sa matou faʻaaogaina moli auala masani, ae o le taimi nei ua faasolosolo malie ona tape moli auala masani, ma ua avea moli o le la ma oloa lauiloa.O le a le lelei o moli auala LED la i luga o moli auala masani?Aisea ua suia malie ai moli auala masani?Sei ou faamatala atu nisi o mafuaaga.

1MomeaEfa'atosinaConservation maEsiosiomagaPpuipuiga

I aso ua mavae, o moli masani masani o loʻo i ai ni mea faʻaleagaina, faʻapea foʻi ma ave faʻaleagaina i le fusi o alaleo.O moli auala LED e leai se mercury, leai se uv, leai se radiation, ma e sili atu ona lelei mo le puipuiga o le siosiomaga ma le soifua maloloina o le tagata.Pe a faatusatusa i moli auala masani, moli auala LED e moni lava le malosi-sefe ma le siosiomaga faauo oloa moli, lea e sili atu ona fetaui ma o tatou manaoga.

2Low UlufaleCost

O moli auala masani i le faʻatulagaina o galuega e sili atu ona faigata nai lo moli auala LED.E le gata ina eli pu, ae e taʻitaʻia ai foi le ala, lea e taugata tele i tagata faigaluega ma meafaitino.E le gata i lea, o le tau eletise o moli auala masani e matua maualuga lava, ma o le tau atoa e fai si maualuga.

O moli auala LED e le manaʻomia ona eli pu poʻo ni uaea, faʻasaoina le tele o galuega ma meafaitino tau.Pe a faatusatusa i moli auala masani, o moli auala LED o se oloa sili atu le faasaoina o le malosi ma le siosiomaga.E taugofie atu moli auala LED nai lo moli auala masani.

E le gata i lea, o le tau o le tausiga o moli auala LED e matua maualalo foi.

moli1

3Ifa'amalamalamaBamiotonu

Pe a faatusatusa i moli auala masani, o moli auala LED e sili atu le malosi o le moli.O moli moli auala 60W LED, o lona susulu e oʻo atu i le 250 W maualuga faʻamalama sodium malamalama, e le gata e mafai ona faʻasaoina le tele o le eletise, ma e oʻo lava i le susulu ua matua faʻaleleia.O le lanu moli auala o le LED e tutusa, e le faʻaopoopoina se tioata, e le ositaulagaina le lanu malamalama tutusa e faʻaleleia ai le susulu.

4RnoatiaQtulaga lelei

Ou te talitonu e toatele tagata e popole i le tulaga lelei o le auala LEDmalamalama, o lea tatou te talanoa e uiga i lona uiga lelei.O le mea moni, mo moli auala LED, e mafai ona e mautinoa, aua o lona eletise eletise o le faʻaaogaina lea o vaega maualuga, o LED taʻitasi o loʻo i ai se puipuiga eseʻese, e le manaʻomia ona popole i mea leaga.O le mea e sili atu ona taua, e leai se vai, e sili ona lelei le faʻatinoina o aʻafiaga, o le lelei e matua saogalemu ma faʻatuatuaina.

I se tulaga lautele, o le moli auala LED o se oloa lelei tele o le puipuiga o le siosiomaga ma le faʻaolaina o le malosi.Ona o le tele o ona tulaga lelei, ua faasolosolo malie lava ona ulufale atu i le vaaiga a tagata ma avea ma puna malamalama sili ona lelei e laveai ai le malosi i le lalolagi, ua suia ai le moli auala masani.O le filifiliga sili foi lea mo moli auala!

5,HighSafetiFtagata fai pese

I le taimi muamua, na matou taʻua foi o moli masani masani, e taʻua o moli sodium maualuga, o loʻo i ai mea leaga ma ave faʻaleagaina i le fusi o alaleo, lea o le a mafua ai le faʻaleagaina o le siosiomaga ma faʻaleagaina ai le tino o le tagata.E le gata i lea, o le faʻapipiʻiina o moli auala masani e faigata, ma e mafai ona tupu le afi ma le eletise i le faagasologa o le faʻaaogaina.O moli auala LED o le a sili atu ona mautinoa, faʻapipiʻi ma faʻaoga e mafai foi ona faʻaitiitia ai lamatiaga saogalemu.

moli2

6,LongAuaunaga Life

E pei ona tatou iloa uma, o le aafiaga e matua tele lenapeo le ola o lenei moli auala e umi pe leai. Afai e le umi le olaga, o lona uiga e tatau ona tatou sui soo.O suiga faifaipea e le gata ina tau ai le tele o tupe, ae e mafua ai foi le tele o faʻalavelave.Aemaise lava, o le a aʻafia ai le taʻavale pe a sui, ma o le a faigata ona toe faʻapipiʻi.

moli3

E-lite Helios Series Integrated Solar Street Light

E-lite ua faia i le suʻesuʻega ma le atinaʻeina o moli auala LED mo le silia ma le 15 tausaga.O le tele o laina moli auala ua atiaʻe e faʻafetaui ai manaʻoga eseese, ma ua faʻatau atu i le lalolagi atoa, aemaise lava i Amerika i matu ma Europaditulagi.

moli4

E-lite Fetu Fa'asologa Fa'aa'e ole Solar Street Light

E-lite fa'asologa o moli auala e aofia ai le Phantom Street Light, Icon Street Light, Aria Street Light, Star Street Light, NED Modular Street Light, ma le Star Series LED Solar Street Light, Helios Series Integrated Solar Street Light and etc.All series is with 5 tausaga fa'amaonia.Fa'amolemole asiasi i la matou upega tafa'ilagiwww.elitesemicon.commo nisi faʻamatalaga pe faʻafesoʻotaʻi saʻo mai ia i matou, o le 'au atoa iinei ua sauni e i ai i lau 'auʻaunaga.

Jolie

E-Lite Semiconductor Co., Ltd.

sela/WhatApp: +8618280355046

EM:fa'atauga16@elitesemicon.com

Linkin: https://www.linkedin.com/in/jolie-z-963114106/


Taimi meli: Mati-06-2022

Tuu lau Feau: