FAAPEFEA ONA FILIFILI LE MAMALIMULI MO LE FALE TEU

E tele mea e tatau ona mafaufau i ai pe a fuafua pe faʻaleleia le moli i totonu o lau fale teu oloa.Ole filifiliga sili ona lelei ma malosi mo le faʻamalamalamaina o lau faleteuoloa o le LEDmalamalama faga maualuga.

Faleteuoloa5

O le sa'oLmata'utiaDtufatufagaType mo faleteuoloa

O le ituaiga I ma le V e masani lava ona tufatufaina atu moli mo fale teu oloa.O le filifiliga e fa'alagolago i le fa'atulagaina o fale i totonu o lau faleteuoloa.

O avanoa e iai fata uumi e mana'omia se ituaiga I tufaina o se mamanu malamalama umi ma vaapiapi.E le fa'amautinoaina e leai se moli e leiloa pe poloka e le pito i luga o fata, ae fa'amalamalama lelei uma vaega.E-Lite's Litepro laina moli o le a avea ma filifiliga sili mo lenei tulaga.

Faleteuoloa1
Faleteuoloa2

Afai o lau faleteuoloa e sili atu ona matala le fola o le fale, o le tuʻufaʻatasiga V moli e sili atu ona talafeagai.O lenei faʻataʻitaʻiga malamalama e tuʻuina atu le malamalama i se lautele lautele mai itu uma o le mea faʻapipiʻi i se faʻasalalauga faʻasalalau poʻo sikuea sikuea.Ma le E-Lite's UFO faga maualuga moli o le filifiliga sao.

Faleteuoloa3
Faleteuoloa4

Ae fa'afefea le Temperature Color?

O le vevela lanu i le va o le 4000K ma le 5000K o le filifiliga sili lea mo fale teu oloa.O lenei laina e fa'auluina ai se pa'epa'e malulu, o nisi taimi e va'aia e iai se lanu enaena, lea na fa'amaonia i su'esu'ega e fesoasoani e fa'aitiitia le tiga o mata ma fa'atupuina ai se si'osi'omaga galue lelei.

Ia sili atu le Malosiaga!

E iloa o le moli mo le tele o nofoaga avanoa e pei o fale teu oloaauae mana'omia i taimi uma, ona fa'asolo ai lea o masini fa'asolo ma fa'anofonofoe mafai ona avea ma au uo mamae.Fa'aopoopoina le masini e tasi i lele malamalama faga maualugae mafai ona faʻaititia le tau o le faʻaumatia malosi e oʻo atu i le 30% e aunoa ma le manaʻomia o se faʻafouga tele.O nei masini e ki ma/pe tape moli e fuafua lava pe iai se tasi i le avanoa pe leai.Fa'aoga se masini fa'aoga pe a e mana'o e ki ma pe otometi moli.

Faleteuoloa6

Molī faleteuoloa/ moli fa'apisinisi

Heidi Wang

E-Lite Semiconductor Co., Ltd.

Mobile&WhatsApp: +86 15928567967

imeli:sales12@elitesemicon.com

Upega tafa'ilagi:www.elitesemicon.com


Taimi meli: Mati-14-2022

Tuu lau Feau: